Perchè i sacchetti di carta d'aluminiu ponu esse utilizati cum'è sacchetti di retort / sacchetti di retort / sacchetti di cucina à alta temperatura?

Cù l'esigenza crescente di l'industria alimentaria, ci sò parechji prudutti alimentari di cucina à alta temperatura in u mercatu, è u fogliu d'aluminiu hè unu di i materiali amati da a maiò parte di l'utilizatori, vale à dì,sacchetti di storta di carta d'aluminiu à alta temperatura / sacchetti di storta / sacchetti di cucina.
Foil d'aluminium hè di metallu, è u gruixu di 9 μ M (disponibile ancu 7 μ M grossu) foglia d'aluminiu molle, chì hà una excelente resistenza à l'umidità, a resistenza di gas è a resistenza di luce, s'ellu ùn ci hè micca danni meccanichi è pinholes.Hè cumplettamente impermeable à l'umidità, l'aria è a luce, è hà una resistenza estremamente alta à u calore è à l'oliu.Dunque, u saccu di imballaggio compositu chì cuntene foglia d'aluminiu hà e funzioni di sigillatura cumpleta, alta preservazione di fragranza, alta resistenza à l'oliu è resistenza à alta temperatura.

103
Sacchetto di storta di carta d'aluminiu à alta temperatura / sacchetti di storta / saccu di cucinahè un tipu di compostusaccu di imballaggio di carta d'aluminiuchì pò esse riscaldatu.Dopu à più di deci anni di usu, hè statu dimustratu chì hè un containeru di imballaggio di vendita ideale.
 
In termini di imballaggi alimentari, alta temperaturasacca di replica/sacchetti di replica/coccia sacchetti di carta d'aluminiuanu vantaghji unichi nantu à i lattini metallichi è i sacchetti di imballaggio di alimenti congelati:
 
1. Temperature altasacchetto di storta / sacchetti di storta / saccu di carta d'aluminiu di cucinahè faciule d'utilizà.Usaccu di storta / sacchetti di storta / saccu di cucinapò esse apertu comodamente è sicuru.Quandu si manghja, pudete mette l'alimentu inseme cù u saccu in acqua fogera è calore durante 5 minuti.Di sicuru, pò esse manghjatu direttamente senza riscaldamentu.
 
2. Mantene u culore, l'aroma, u gustu è a forma di l'alimentariu.Usacchetto di storta à alta temperatura / sacchetti di storta / saccu di carta d'aluminiu di cucinapò risponde à i bisogni di sterilizazione in pocu tempu, è priservà u culore, u gustu è a forma originale di l'alimentu quant'è pussibule.
 
3. Almacenamiento conveniente.Usaccu di storta / sacchetti di storta / saccu di cucinahè ligeru in pesu è pò esse impilatu per u almacenamentu.Piglia un picculu spaziu.Dopu avè imballatu l'alimentu, occupa un spaziu più chjucu cà una lattina di metallo, chì pò sfruttà pienamente u spaziu di almacenamento.

104
4. Facile à vende.Sacchetto di storta/sacchetti di storta/sacchetti di cucinapò esse divisu o cumminatu cù diversi alimenti sicondu i bisogni di u mercatu, è i clienti ponu sceglie è cumprà à vuluntà.Inoltre, sacchetti di retort d'alta temperatura / sacchetti di retort / sacchetti di foglia d'aluminiu di coccia anu lustru riflettente, è u culore stampatu nantu à elli hè più luminoso.A causa di a decorazione squisita, u voluminu di vendita hè ancu aumentatu assai.
 
5. Salvà energia.Usacchetto di storta di carta d'aluminiu à alta temperatura / sacchetti di storta / saccu di cucinapò ghjunghje rapidamente à a temperatura letale di a bacteria quandu si riscalda, è u cunsumu d'energia hè di 30% à 40% menu di quellu di una latta di ferru.
 
6. Longu tempu di almacenamiento.L'alimentu imballatu in sacchetti di cucina ùn hà micca bisognu di rinfriscà o congelatu.A durata di conservazione hè stabile è paragunabile à quella di i lattini metallici.Hè faciule di vende è faciule d'utilizà in casa.Di sicuru, usaccu d'imballu di carta d'aluminiu di coccia à alta temperaturahà ancu i so difetti, soprattuttu per via di a mancanza di l'equipaggiu di riempimentu d'alta velocità, chì hà un certu impattu nantu à a pruduzzioni di massa.


Tempu di Postu: Set-08-2022