Cos'è la liofilizzazione o la liofilizzazione e le sue applicazioni?

A liofilizazione o liofilizazione hè un prucessu chì si usa per asciucà o priservà u materiale peribule (alimentu o tissuti o plasma di sangue o qualcosa, ancu fiori), senza distrughje a so struttura fisica.Stu prucessu extrae l'acqua da l'alimentu è altre sustanziali in modu chì fermanu stabile è ponu esse guardatu à a temperatura di l'ambienti per un bellu pezzu.

lingda

A congelazione hè realizata da un prucessu chjamatu sublimazione.In questu prucessu, u materiale chì deve esse congelatu hè prima congelatu à una temperatura particulari per chì u cuntenutu di l'acqua in u materiale diventa ghiaccio è dopu a temperatura aumenta è a pressione ridutta in un vacuum quasi perfettu per chì u ghjacciu sublime in vapor d'acqua senza. in realtà scioglie u materiale.Stu vapore d'acqua hè cullatu in un condensatore induve si cundensa in ghjacciu.

La liofilizzazione è anche nota come liofilizzazione o criodesiccazione.L'ughjettu principale di a congelazione hè chì u pruduttu deve esse solu solubile in l'acqua è deve avè i stessi caratteristiche di u materiale iniziale. I prudutti di liofilamentu ùn necessitanu micca additivi, hè l'alimentu naturali ideale è l'additivu alimentariu.

lingda1

L'alimenti secchi sò usati in u campu di l'alimentu di l'aviazione per via di e so caratteristiche di a so qualità, è più tardi, per via di e so caratteristiche à longu andà, liggeru hè appiicatu à e riserve alimentari militari.I prudutti di freeze-up ùn anu micca da priservà per più di 5 anni, e riserve occidentali sò l'alimenti congelati finu à a vita di 25 anni.

L'alimentu liofilizzato, l'antica nubiltà di l'astronauti, hè diventatu un novu favuritu in parechje industrie alimentari.L'industria freeze-up domestica hà cuminciatu à a fini di l'anni 1990, da i fette di frutti liofilizzati di l'esportazioni, i cereali di frutti liofilizzati, liofilizzati, facili da risolve, vegetali liofilizzati, etc. Fagioli di latte agrio secchi, ecc. Qingdao Advanmatch imballaggio pruduce è furnisce.Sacchetti di imballaggio di alimenti liofilizzatièrotuli di filmper i vostri scopi di usu di imballaggi alimentari liofilizzati.Per piacè sentite liberu di cuntattà è fatemi dumande se avete bisognu d'aiutu.


Tempu di Postu: Mar-07-2022