Chì sò i rotuli di film di imballaggio in plastica di qualità alimentaria è quali sò e so classificazioni?

U film di imballaggio hè principalmente fattu mischjendu è estruendu parechje resine di polietilene di diversi tipi.Ha resistenza à a perforazione, super forza è altu rendiment.

Filmi di imballaggiosò classificati in sette categurie: PVC, CPP, OPP, CPE, ONY, PET è AL.

1. PVC

Pò esse usatu per fà film di imballaggio, film shrinkable PVC, etc. Applicazione: etichetta di buttiglia di PVC.

Etichetta di buttiglia in PVC 1

2. Film di polipropilene cast

Film di polipropilene cast hè un film di polipropilene pruduttu da u prucessu di casting di cinta.Pò esse ancu divisu in CPP ordinariu è CPP di cucina.Havi una trasparenza eccellente, un spessore uniforme è un rendimentu uniforme in direzzione verticale è horizontale.Hè generalmente usatu cum'è u materiale di a capa interna di film compositu.

CPP (Cast Polypropylene) hè un film di polipropilene (PP) pruduttu da u prucessu di estrusione di cast in l'industria plastica.Applicazione: Hè principarmenti utilizatu per a strata di sigillatura internafilm cumpostu, adattatu per l'imballazione di articuli chì cuntenenu oliu è imballaggi resistenti à a cucina.

3. Film di polipropilene orientatu biaxialmente

U film di polipropilene orientatu biaxialmente hè fattu da co-estrusione di particelle di polipropilene in fogli, è poi stende in direzzione verticale è horizontale.

Applicazione: 1. Principalmente utilizatu perfilm cumpostusuperficia di stampa.2. Pò esse fattu in film pearlescent (OPPD), film d'estinzione (OPPZ), etc., dopu un prucessu speciale.

4. Polietilene cloruratu (CPE)

U polietilene cloruratu (CPE) hè un materiale polimeru saturatu cù l'apparenza di polvere bianca, micca tossicu è senza gustu.Havi un'eccellente resistenza à u clima, resistenza à l'ozonu, resistenza chimica è resistenza à l'invechjamentu, è ancu una bona resistenza à l'oliu, ritardante di fiamma è rendiment di colorazione.

5. Film di nylon (ONY)

A film di nylon hè un film assai duru cù una bona trasparenza, un bonu lustro, una resistenza à alta tensione, una resistenza à una tensione alta, una bona resistenza à u calore, una resistenza à u friddu, una resistenza à l'oliu è una resistenza à i solventi organici, una bona resistenza à l'abrasione, una resistenza à puntura, è una resistenza à l'ossigenu molle è eccellente; ma hà una scarsa prestazione di barriera di vapore d'acqua, alta assorbimentu di umidità, permeabilità di l'umidità, adattatu per imballaggi di merchenzie dura, cum'è l'alimenti grassi, i prudutti di carne, i fritti, l'alimenti imballati in vacuum, a cucina, etc.

Applicazione: 1. Hè principarmenti utilizatu per a superficia di a superficia è a capa intermedia di a membrana composta.2. Imballaggio di l'oliu d'oliu, imballaggio congelatu, imballaggio in vacuum, imballaggio di sterilizazione di cucina.

6. Film di poliester (PET)

U film di poliester hè fattu di tereftalato di polietilene cum'è materia prima, chì hè estrusu in fogli grossi è poi stirati biaxialmente.

Tuttavia, u prezzu di u film di poliester hè relativamente altu, cù un grossu generale di 12 mm.Hè spessu usatu cum'è u materiale esterno di l'imballu di cucina, è hà una bona stampabilità.

Applicazioni: 1. Materiali di stampa di superficia di film composti;2. Si pò esse aluminized.

7. AL (fogliu d'aluminiu)

U fogliu d'aluminiu hè un tipu di materiale di imballaggiochì ùn hè ancu statu rimpiazzatu.Hè un eccellente cunduttore di calore è parasole.

Etichetta di buttiglia in PVC 2

8. Film Aluminized

Attualmente, i film aluminizzati più utilizati includenu principarmenti film aluminizzati di poliester (VMPET) è film alluminizzati CPP (VMCPP).U film aluminizatu hà e caratteristiche di u film plasticu è di metallu.U rolu di u revestimentu d'aluminiu nantu à a superficia di a film hè di bluccà a luce è impedisce a radiazione ultravioleta, chì ùn solu estende a vita di u cuntenutu di u cuntenutu, ma ancu migliurà a luminosità di a film.À un certu puntu, rimpiazza u fogliu d'aluminiu, è hà ancu un rendimentu di barriera economicu, bellu è bonu.Per quessa, u revestimentu d'aluminiu hè largamente utilizatu in l'imballu compostu, principarmenti utilizatu in l'imballaggio esterno di l'alimentu seccu è puffed cum'è i biscotti.


Tempu di post: 20-oct-2022