Requisiti di film per imballaggi plastichi flessibili

U cusì chjamatuimballaggio flessibilesi riferisce à l'imballaggio di materiali di imballaggio di film plasticu.Hè generalmente crede chì i materiali di foglia cù un grossu di menu di 0,3 mm sò filmi magre, quelli chì anu un grossu di 0,3-0,7 mm sò fogli, è quelli chì anu un grossu di più di 0,7 mm sò chjamati platti.Perchè u film plasticu cù una struttura di una sola strata hà e stesse caratteristiche inerenti è svantaghji cum'è a resina, ùn pò micca risponde à e diverse esigenze presentate da imballaggi di merce sempre più estesi.Dunque, multi-livelluimballaggio di film composituhè statu sviluppatu per amparà da l'altri è più effittivamenti à risponde à i bisogni di imballaggio di i prudutti.

imballaggio in plastica 1

A commodità hà i seguenti requisiti per flessibilitàimballaggio plasticufilmu:

1. Hygiene : u filmu perimballaggio flessibilehè principarmenti utilizatu in l'imballaggio internu di l'alimentariu è di e droghe, vale à dì, in l'imballaggio di vendita, hè in cuntattu direttu cù u cuntenutu imballatu.Per quessa, i materiali di imballaggio devenu esse liberi di ogni toxicità, cumpresa a produzzione è l'usu di resina sintetica, materiali ausiliari, adesivi, tinta di stampa, etc. u residu di cumpunenti tossichi deve esse strettamente cuntrullati in a gamma permessa di u standard.

2. Prutezzione: i cuntenuti imballati anu una bona funzione di prutezzione: i beni anu sempre un bonu valore d'utilizazione quandu sò trasferiti da e mani di i pruduttori à e mani di i cunsumatori, è ùn saranu micca danati in u prucessu di riempimentu, almacenamentu, trasportu è vendita. , nè u cambiamentu di qualità internu di e merchenzie accade in stu prucessu.Per esempiu: nutrienti facilmente decomponibili, descomposizione di vitamina, etc. Flexibleimballaggio plasticuI materiali anu ancu avè abbastanza proprietà fisiche è meccaniche per impediscenu i danni di i sacchetti di imballaggio sottu una forte forza d'impattu.

3. Processability, facilità di trasfurmazioni è formability: i materiali di imballaggio flessibili duveranu esse faciuli da stampà, tagliati, conservati, termosigillati, imballati è avè una bona adattabilità à a machina di trasfurmazioni.Questu include chì u flexibleimballaggio plasticuA film deve avè una bona non crimping, una apertura faciule, una termosaldatura rapida è a fabricazione di sacchetti, antistatica, etc.

4. Simplicità: facile à stack, count, handle, carry, display and sell, light weight, and the packaged was easy to recycle and disposal.

5. Cummerciabilità: l'imballu flexibule deve avè una bella stampata, chì pò prumove a vendita di merchenzie, u disignu novu è stimulà u desideriu di i clienti di cumprà.

imballaggio plasticu 2

6. Information :imballaggiohè un ponte trà i pruduttori è i cunsumatori.Per quessa, diversi infurmazioni chì i pruduttori di merchenzie anu da dì à i cunsumatori devenu esse stampati nantu à l'imballu: per l'imballaggio flexible, a stampa di sti infurmazioni hè assai impurtante è una incarnazione impurtante di a qualità di l'apparenza di e merchenzie.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022