Rotulu di film plasticu o appiicazioni di film in rollu è vantaghji

Ùn ci hè micca una definizione chjara è strettaroll film in l'industria di imballaggio.Hè solu un nome cumuni in l'industria.Simply speaking, roll film hè solu un prucessu di menu chè a pruduzzioni disacchetti finiti per i fabricatori di imballaggi.I so tipi di materiale sò listessi cum'è quelli disacchetti di imballaggio di plastica.I filmi di rollu cumuni includenu filmi di PVC, film OPP, film pe roll, film protettivi per animali, film roll composite, etc. U film rollu hè appiicatu à a macchina di imballaggio automaticu, cum'è u shampoo di saccu cumunu è alcune salviette umide.U costu di l'usu di l'imballaggio di film in rotulu hè relativamente bassu, ma hè necessaria una macchina di imballaggio automatica.Inoltre, in a vita di ogni ghjornu, avemu da vede ancu un tipu d'applicazioni di film roll.Film laminati in plasticasò per caffè, grani di cafè, pasta, levitu, patatine fritte, patatine fritte, ecc.Avemu spessu vede una spezia di macchina di sigillatura di imballaggio in situ.A film di sigillatura per u so usu hè film di lidding.L'imballaggio di film in rollu più cumuni hè l'imballu di buttiglia, è a film di rotulu termoretractable hè generalmente utilizatu, cum'è alcune cola, acqua minerale, etc., soprattuttu per buttigli senza forma di cilindru.

11

U vantaghju principali diroll filmL'applicazione in l'industria di l'imballaggio hè di salvà u costu di tuttu u prucessu di imballaggio.U film rollu hè appiicatu à a macchina di imballaggio automaticu senza alcun travagliu di sigillatura di bordu in l'impresa di produzzione di imballaggio.Hè solu bisognu di una operazione di sigillatura di bordu una volta in l'impresa di produzzione.Per quessa, l'imprese di produzzione di imballaggi sò solu bisognu di fà operazioni di stampa, è i costi di trasportu anu ancu diminuitu per via di a supply coil.Quandu u filmu rotulu apparsu, tuttu u prucessu di imballaggio plasticu hè statu simplificatu in trè tappe: stampa, trasportu è imballaggio, chì simplificà assai u prucessu di imballaggio è riduce u costu di tutta l'industria.Hè a prima scelta per i picculi imballaggi.

1. Packaging cù materiali di alta barriera cum'è VMCPP, VMPET, Aluminum foil, films K-coating pò allargà a vita di i prudutti.

2. Struttura di materiale cumuni: PET/CPP, PET/LLDPE, BOPP/VMCPP, BOPP/CPP, BOPP/LLDPE, NYLON/LLDPE film di imballaggio gonfiabile (PET/AL/LLDPE) sò per patatine fritte è altri scopi di imballaggio di frutti secchi, etc. .


Tempu di Postu: Oct-08-2022