Plastic Film Roll and Roll Film è introduzione di rollstock è applicazioni

Ùn ci hè micca una definizione chjara è strettaroll filmin l'industria di l'imballaggio, ma hè solu un termini cunvinziunali in l'industria.In termini simplici, ufilm d'imballaggio arrotolatohè solu un prucessu menu di a produzzione di sacchetti finiti per l'imprese di produzzione di imballaggio.U so tipu di materiale hè ancu uguali à quellu disacchetti di imballaggio di plastica.I più cumuni sò rollu di film anti-fog, film roll OPP, film roll PE, film protettivu per animali, film roll composite, etc.Roll filmhè appiicata à e macchine automatiche di imballaggio, cum'è u shampoo di sacchetti cumuni è alcune salviette umide.U costu di usuimballaggio di film rollhè relativamente bassu, ma deve esse equipatu di una macchina di imballaggio automatica.Inoltre, pudemu ancu vede una applicazione di film roll in a vita di ogni ghjornu.In i picculi buttreghi chì vendenu tazza di tè di latte, porridge, etc., pudemu spessu vede una macchina di sigillatura per imballaggi in situ.U film di sigillatura utilizatu hè film roll.L'imballaggio di film in rotulu più cumuni hè l'imballaggio di u corpu di buttiglia, è generalmente si usa un film in rotulu termoretractibile, cum'è un pocu di coca, acqua minerale, etc., soprattuttu per i buttigli di forma non cilindrica.

U vantaghju principali diroll filmapplicazione in l'industria di imballaggio hè di salvà u costu di tuttu u prucessu di imballaggio.U film in rotulu hè appiicatu à a machina di imballaggio automaticu senza alcunu travagliu di bande di bordu in l'impresa di produzzione di imballaggio.Hè necessaria una sola operazione di bande di bordu in l'impresa di produzzione.Per quessa, l'imprese di produzzione di imballaggi sò solu bisognu di fà operazioni di stampa, è i costi di trasportu sò ancu ridotti per via di l'offerta di rotuli.Quandu uroll filmapparsu, tuttu u prucessu di imballaggio plasticu hè statu simplificatu in trè tappe di stampa, trasportu è imballaggio, chì simplificà assai u prucessu di imballaggio è riduce u costu di tutta l'industria.Hè a prima scelta per i picculi imballaggi.

1. Imballaggi cù materiali di alta barriera, cum'è VMCPP è VMPET, ponu prolongà a vita di i prudutti.

2. Struttura di materiale cumuni: Kop / CPP, Ta, PET / CPP, BOPP / VMCPP, BOPP / CPP, BOPP / LLDPE, membrana inflatable, etc.

1

3. A film compositu PET / LLDPE hà e caratteristiche di una bona trasparenza è una bona resistenza à l'ossigenu, cusì hè sopratuttu adattatu per l'imballazione inflatable di l'alimentariu cum'è u pane è a torta.À u listessu tempu, u film compositu hà una bona resistenza à a temperatura alta è a bassa temperatura, è pò ancu esse usatu cum'è un saccu di imballaggio per l'alimenti surgelati rapidamente è l'alimenti cotti.

2

4. A principale caratteristica eccezziunale di u film compositu BOPP / CPP hè una alta trasparenza.Hè principarmenti utilizatu per imballà qualchi manciari secchi è fast food, cum'è biscotti, tagliatelle italiane secche, tagliatelle istantanee, etc. Tuttavia, a so resistenza à bassa temperatura è alta temperatura hè povera, per quessa ùn pò micca esse usata per imballaggi in u friddu. è cibo à alta temperatura.

3

5. A principale caratteristica eccezziunale di u film compositu PET / AL / LLDPE hè un altu rendiment di barriera.Hè principarmenti utilizatu per imballà certi cibi chì sò suscettibili à l'umidità o deterioramentu, cum'è caffè, levitu, frutti secchi fritti, medicina, spezie in polvere, etc.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022