Guida tutoriale completa di saccu di beccu Episode4

Paragone trà a struttura di a struttura di compostu metallicu è a struttura di materiale compositu non metallicu di sacchetti di spout

1.Quandu sceglite a struttura materiale disaccu di beccu, pudete sceglie un compostu di metallu (fogliu d'aluminiu) o materiale compostu non metallicu.
2.A struttura composta metallica hè opaca, cusì furnisce una prutezzione di barriera megliu è una vita di conservazione più longa cà a struttura composta non metallica.
3.Struttura cumposta di metallu face u vostrusaccu di beccupare più brillanti;A struttura composita non-metallica ùn hà micca una struttura composta metallica è ùn hà micca una prupietà d'alta copertura è un aspettu luminoso cum'è materiale compositu d'aluminiu.
4.L'effetti di stampa è gràficu di a struttura composta metallica sò megliu cà a struttura composta non metallica.
5.A struttura composita metallica ùn pò esse riciclata, ma u compostu non metallicu hà a cumminazione di materiali riciclabili chì hè a direzzione di u sviluppu in u futuru.

struttura materiale

Metudu di fabricazionesaccu di beccu(prucessi di fabricazione)

U prucessu di fabricazione di sacchetti di spout include cinque passi.

1. Analisi di dumanda

U cliente mette in scrittura i requisiti, i requisiti funzionali di u produttu di imballaggio è i criteri di accettazione.Allora u fabricatore mostra à u cliente un prototipu chì cuntene tutti i paràmetri funziunali è di prestazione chì u cliente vole.

2. Sample test

Pigliate i campioni esistenti cum'è i prudutti di destinazione richiesti da i clienti per teste speciali, teste di messa in carica di a macchina di riempimentu, teste di rendiment di imballaggio di i prudutti finiti è teste di invecchiamento (test di conservazione).

3. Disegnu di u produttu

Sicondu u manuscrittu di cuncepimentu di imballaggio di u produttu di u cliente, aghjustate u schema di cuncepimentu di u saccu di ugelli di imballaggio flessibile, rivisione di a selezzione di u prucessu di materiale compositu è ​​a revisione di l'industria di a produzzione.

4. Test run cunfirmazione di campioni persunalizati

Esempi di pruduzzione di prova secondu u schema di cuncepimentu è u schema di produttu cunfirmatu da e duie parti per scrittura, è l'articuli di prova utilizati in u passu di prova 2 sò a basa per a cunferma di produzzione di i prudutti standard.

5. Produzzione di massa

Cunfirmà i campioni secondu i risultati di teste di campioni persunalizati, firmà cuntratti di trasfurmazioni persunalizati è prudutti di massa.


Tempu di post: 18-May-2022