Cunniscenza di l'ispezione di i sacchetti di imballaggi alimentari

Sacchetti di imballaggi alimentariappartene à una di e categurie di teste di materiali di imballaggio alimentari, principalmente fatti di materiali plastichi, cum'è sacchetti di imballaggio di polietilene, sacchetti di imballaggio di polipropilene, sacchetti di imballaggio di poliester, sacchetti di imballaggio di poliamide, sacchetti di imballaggio di cloruro di polivinilidene, sacchetti di imballaggio di policarbonate, sacchetti di imballaggio di polivinilide è altri. sacchetti di imballaggio di novi materiali polimeri.

Hè ben cunnisciutu chì certi sustanzi tossichi è dannosi ponu esse prudutte durante a ripruduzzione è a trasfurmazioni di i prudutti di plastica, cusì l'ispezione di qualità di i sacchetti di imballaggi alimentari, cumpresa l'ispezione d'igiene, hè diventata un ligame impurtante di cuntrollu di qualità.

sacchetti di imballaggio alimentari 11.Panoramica di a prova

Per via di quessa usaccu di imballaggio alimentarihè direttamente in cuntattu cù l'alimentu chì manghjemu ogni ghjornu, u standard primariu per a so ispezione hè chì hè igienicu.

Cumpresu u residu di l'evaporazione (acitu acìticu, etanolu, n-hexane), u cunsumu di permanganate di potassiu, metalli pesanti è a prova di decolorazione.Residu di evaporazione riflette a pussibilità chìsacchetti di imballaggi alimentariprecipitarà residui è metalli pisanti quandu si scontranu l'acitu, u vinu, l'oliu è altri liquidi durante l'usu.I residui è i metalli pisanti anu effetti negativi nantu à a salute umana.Inoltre, i residui affettanu direttamente u culore, l'aroma, u gustu è altre qualità di l'alimentariu.

Standard d'ispezione persacchetti di imballaggi alimentari: e materie prime è l'additivi utilizati in i sacchetti anu da risponde à i requisiti di qualità naziunali pertinenti, è assicuranu chì nisun avvelenamentu o altre dannu serà causatu à u corpu umanu.

Test di degradabilità: u tipu di degradazione di i prudutti pò esse divisu in tipu di fotodegradazione, tipu di biodegradazione è tipu di degradazione ambientale.Sè u funziunamentu di degradazione hè bonu, u saccu si rompe, differenzi è degradate da ellu stessu sottu à l'azzione cumuna di luce è microorganisms, è eventualmente diventenu debris, chì serà accettatu da l'ambienti naturali, per evità a contaminazione bianca.

sacchetti di imballaggi alimentari 2

2.Relativu à a rilevazione

Prima di tuttu, u sigillamentu di i sacchetti di imballaggio deve esse assai strettu, soprattuttu persacchetti di imballaggi alimentarichì deve esse cumpletamente sigillati.

U standard di ispezzione disacchetti di imballaggi alimentariserà ancu sottumessu à l'ispezione di l'apparenza: l'apparizione disacchetti di imballaggi alimentarideve esse piatta, senza graffi, scalds, bolle, oliu rottu è arrughe è u sigellu di calore deve esse pianu è senza falsi sigilli.A membrana deve esse libera di crepe, pori è separazione di strati compositi.Nisuna contaminazione cum'è impurità, materie straniere è macchie d'oliu.

Ispezione di specificazione: a so specificazione, a larghezza, a lunghezza è a deviazione di spessore deve esse in u intervallu specificatu.

Pruprietà fisica è meccanica: a qualità di a borsa hè bona.A prova di e proprietà fisiche è meccaniche include a forza di trazione è l'allungamentu à a rottura.Riflette a capacità di stretching di u pruduttu durante l'usu.Se l'abilità di stretching di u pruduttu hè povira, hè faciule di cracke è danni durante l'usu.

Q: Cumu identificà sesacchetti di imballaggio di plasticapò esse tossica è insalubre?

A: Rilevazione bruciando sacchetti di plastica:

I sacchetti di plastica non tossichi sò faciuli di brusgià.Quandu avete osservatu cù cura, truverete chì u culore di flame hè giallu à a punta è cian à a parte, è cascarà cum'è una cannila cù un odore di paraffina.

I sacchetti di plastica tossica ùn sò micca faciuli di brusgià.Seranu estinti subitu dopu à abbandunà a fonte di u focu.A punta hè gialla è a parte hè verde.Dopu à brusgià, seranu in un statu brushed.

sacchetti di imballaggi alimentari 33.Elementi di prova

Qualità sensoriale: bolle, rughe, linee d'acqua è nuvole, strisce, ochji di pisci è blocchi rigidi, difetti di a superficia, impurità, vesciche, strettezza, irregolarità di a faccia finale di a film, parti di termosaldatura.

Deviazione di taglia: lunghezza di u saccu, deviazione di larghezza, deviazione di lunghezza, sigillatura è distanza di bordu di u saccu

Elementi di prova di proprietà fisiche è meccaniche: forza di trazione, deformazione nominale di frattura, forza termica, carica di lacrime à l'angolo rettu, impattu di dardo, forza di buccia, nebbia, trasmissione di vapore d'acqua.

Altri elementi: prova di prestazione di barriera d'ossigenu, prova di resistenza à a pressione di borsa, prova di rendiment di caduta di borsa, prova di rendiment d'igiene, etc.


Tempu di post: 17-mar-2023