Disegnu di imballaggi alimentari!Cumu attruverà i vostri clienti?Cumpetenze di l'applicazione grafica Episodiu 1

I grafici creativi sò divisi in grafici concreti, astratti è decorativi.A figura figurativa hè un veru ritrattu di a natura è una manera di discrive è riproduce e cose.I grafici astratti sò usati per spressione a connotazione è u tema di u disignu cù punti, linee, superfici è altri elementi, dendu à e persone un spaziu illimitatu per l'associu.I figuri decorattivi sò generalmente in forma di simboli.

11

Applicazione di gràfiche specifiche

A figura figurativa inimballaggi alimentariu disignu si riferisce à l'espressione visuale di l'apparenza, a struttura è altre caratteristiche di l'ughjettu attraversu un accostu realistu.E forme figurative sò diverse, cumprese fotografia, pittura cummerciale, cartone, etc. Ogni forma hà u so incantu speciale, è pudete sentu direttamente e caratteristiche di l'alimentariu.A fotografia pò prisentà a forma, a struttura è u culore di l'alimentariu, è pò veramente riflette l'imaghjini di l'alimentariu.

12

A più grande funzione di sta manera di spressione hè realista, chì face chì i cunsumatori si sentenu immersi.Cù u prugressu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, a nostra tecnulugia di fotografia hè ancu migliurà, è i travaglii di fotografia diventanu sempre più innovatori.

Applicazione grafica astratta

13

I grafici astratti si riferiscenu à i grafici altamente generalizati è lògichi chì sò rapprisentati da l'elementi conceptuali perceptibili cum'è punti, linee è superfici attraversu simboli è grafici estratti da l'uggetti cunnisciuti.E persone piglianu significati diffirenti riassumendu e figure in a vita chì facenu a ghjente più probabili di associà.

14

In imballaggi alimentaricuncepimentu, i grafici astratti sò largamente usati.I so metudi di spressione sò diversi è micca faciuli di ripetiri.Trasmette un effettu implicazione prufonda per ellu stessu, chì hè senza dubbitu un tipu di bellezza implicita.Dunque, i gràfici creativi astratti sò i più attrattivi per spressione l'infurmazioni emotivi.Grafica creativa in forma astratta sò creati da i diseggiani à traversu graffiti, spraying, brusgiate, stampa è tintura, strappatura, etc. Packaging illustration spressu in stu modu dà genti un sensu di libertà è pò suscitatu forti interessu di i cunsumatori.


Tempu di Postu: Dec-23-2022