Sapete a cunniscenza di i sacchetti standup pouch (doypack).

Stand up pouch (doypack) borsesi riferisce à aborsa di imballaggio flessibilecù una struttura di supportu horizontale à u fondu, chì pò stà indipindente senza alcunu sustegnu è se u saccu hè apertu o micca.

 sustegnu horizontale 1

U nome inglese di usaccu saccu stand upurigginatu da a cumpagnia francese Thimonier.In u 1963, M. Louis Doyen, chì era u CEO di a cumpagnia francese Thimonier, hà dumandatu u brevettustand up pouch saccu doypack.Da tandu, u saccu stand up pouch (doypack) hè diventatu u nome ufficiale di a borsa autoportante è hè stata aduprata finu à avà.In l'anni 1990, era largamente ricunnisciutu in u mercatu americanu, è poi popularizatu in u mondu sanu.

 sustegnu horizontale 2

Stand up pouch (doypack) borsahè una forma di imballaggio relativamente nova, chì hà vantaghji in l'aghjurnamentu di a qualità di u produttu, rinfurzendu l'effettu visuale di u scaffale, a portabilità, l'usu convenientu, a freschezza è a sigillabilità.

 Stand up pouch (doypack) imballaggio di sacchetti

sacchetti stand up pouch (doypack).sò laminati da strutture PET/foil/PET/PE.Puderanu ancu dui o trè strati di altre specificazioni è materiali, secondu i diversi prudutti imballati.I strati protettivi di a barriera di l'ossigenu ponu esse aghjuntu cumu necessariu per riduce a permeabilità di l'ossigenu è allargà a vita di i prudutti.

 i sacchetti sò laminati

Stand up pouch (doypack) imballaggio di sacchettihè principarmenti utilizatu in bevande di succhi di frutta, bevande sportive, acqua potabile in bottiglia, gelatina assorbibile, condimenti è altri prudutti.In più di l'industria alimentaria, l'applicazione di certi prudutti di lavaggio, cusmetichi di ogni ghjornu, forniture mediche è altri prudutti hè ancu gradualmente crescente.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022