Differenza trà u saccu trasparente (saccu di beccu) è opacu saccu (saccu di beccu)

Certi vantaghji di a trasparenzasaccu di beccu:

U trasparentesaccu di beccupermette à i cunsumatori di verificà u cuntenutu esatta è a forma di a borsa prima di cumprà;

U chjarusaccu di beccurende a vostra marca più unica è a rende attrattiva;

Hè adattatu per i prudutti di cuntenutu chì necessitanu un detector di metalli.

Certi benefici di l'opacusaccu di beccu(principalmente composti di fogli d'aluminiu):

Un bonu rendimentu di barriera alta (a trasmissione di l'ossigenu OTR è a trasmissione di u vapore d'acqua WVTR sò menu di 0,05);

più longa durata;

Effettu di stampa megliu è più applicazione di effettu di stampa.

A diferenza trà 1

Disegnu stili persunalizati è opzioni di accessori:

Mancu:Aghjunghjendu u manicu à u corpu di usaccu di beccuper fà fàciule à purtà è aduprà, è dà un aspettu più unicu.U manicu di plastica rinfurzata pò migliurà u stress di u manicu è a sensazione di presa di u manicu.

Differenza trà 2

Finestra trasparente:

Se vulete un opacusaccu di beccu, ma i cunsumatori volenu vede u cuntenutu.Allora a megliu scelta hè di sceglie un materiale trasparente à u fondu di u plegamentu (alta barrera hè dispunibule).

I materiali trasparenti ponu lascià finestri trasparenti nantu à a fronte o à a volta da stampa

Diversi stili di tappo a vite è ugello: U listessu ugello pò esse equipatu cù diversi tipi di tappi a vite, tappi a vite standard, tappi a vite per bambini o tappi a vite di muffa di cliente (muffa aperta).

Fora di pendu:Sè decide di fà asaccu di beccusenza stand up bottom o foldable bottom, duvete cunsiderà un foru appiccicatu.Sicondu i bisogni di l'impiccatu di i paesi, u pirtusu di l'impiccante permette à u pruduttu di esse affissatu senza stà nantu à u scaffale.

Differenza trà 3

Angulu tondu:Usaccu di beccuhè tagliatu in trè tippi: punching round corners of bags by machine, cut round corners by manually and die-cutting round corners.

Valve di deviazione unidirezionale:A vàlvula unidirezionale uscita di liquidu è evita l'influssu di l'ossigenu.(dimensioni di u muffa sò applicabili, altri anu da esse persunalizati separatamente)

Chì sò l'aspetti di ghjudicà a qualità di u saccu di spout?

Per verificà a qualità di usaccu di beccu, avete bisognu di attentu à:

Verificate e proprietà fisiche di i materiali cumposti utilizati per fàsaccu di beccu;

Inspeccionà a pruprietà di a barriera (transmittenza di l'ossigenu, transmittance di vapore d'acqua) di u materiale cumpostu per fàsaccu di beccu;

Prestazione di ugello: qualità di struttura, qualità di iniezione, tenuta à l'aria, resistenza à a pressione interna è esterna, apertura faciule, prestazioni di ugello spout etc.

A cunsistenza di u disignu: a cunsistenza di a forma, u disignu è a dimensione disaccu di beccu.


Tempu di post: 23-May-2022