Situazione attuale di l'industria di l'imballaggi in plastica

A resina sintetica utilizata in uimballaggio plasticuindustria conta circa 25% di a pruduzzioni tutali di resina sintetica in u mondu, è uimballaggio plasticui materiali cuntenenu ancu circa 25% di tutti i materiali di imballaggio.Questi dui 25% ponu illustrà cumplettamente l'impurtanza di l'industria di imballaggi plastichi in l'ecunumia glubale.

I sacchetti per u scopu protettivu di e merchenzie ponu esse chjamati imballaggi.Una definizione dinamica più precisa hè: l'usu di certi materiali, forme è tecnulugii ponu trasfiriri bè da i pruduttori à i cunsumatori.I mezi chì ponu mantene cumplettamente u so valore d'usu ùn importa ciò chì e cundizioni ambientali sò scontri sò chjamati imballaggio.

Situazione attuale di l'industria di l'imballaggi in plastica

À u listessu tempu di a produzzione di merceria, duvemu cuncepisce è pruduce bè imballaggi in modu currettamente secondu l'ughjettu specificu è a regione di vendita, cumpresi i dui.imballaggio internu, hè,imballaggio di vendita, è imballaggi esterni, vale à dì, imballaggi di trasportu.Un bonu pacchettu deve risponde à i seguenti sei requisiti:

1. Deve avè una bona funzione di prutezzione di e merchenzie: in ogni casu, (trasportu, almacenamentu, vendita, etc.) pò prutege e merchenzie da danni, mildiu è deteriorazione.

2. Duverebbe avè boni funzioni di cunvenzione: faciule da cuntà, mostra, apre, stack and check, transport and carry.

3. Deve avè una bona cummercializazione, prumove a vendita, attrae i clienti è stimulà u desideriu di compra di i clienti: deve avè mudelli di stampa belli è exquisite è originalità attrattiva in u disignu di mudelli.

4. Si deve avè a funzione di trasmissioni infurmazione cuncisa è cumpleta.Siccomu i pruduttori di merchenzie ùn ponu micca scuntrà direttamente cù i cunsumatori, si basanua stampa nantu à l'imballucum'è un ponte.Per quessa, un bonu pacchettu deve avè una funzione di trasmissione cumpleta di l'infurmazioni: nome di merce, fabricatore, indirizzu, data di produzzione, assicurazione di qualità, u metudu di almacenamento è usu, periodu di validità, numeru di batch, cumpusizioni, marca, codice à barre, etc.

5. U prezzu hè raghjone.Ci opponemu à l'imballazione insufficiente di e merchenzie è l'imballazione eccessiva di e merchenzie.

6. I rifiuti di imballaggio sò faciuli per esse riciclati o trattati per riduce a contaminazione è i danni à l'ambiente.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022