Guida tutoriale cumpleta di u saccu di beccu Episode5

Cumu misurà a capacità disaccu di beccu?

Per sapè quantu voluminusaccu di beccupò tene?U cliente hà bisognu di misurà a mostra di borsa per cuncepisce è misurà u solvente è u pesu di l'imballaggio.

Hè principarmenti pruvatu à traversu i campioni di produttu esistenti è i campioni di destinazione di i clienti.Sicondu u saccu chì face muffa in u nostru inventariu, a dimensione pò esse aghjustata per fà u saccu di mostra di u voluminu di destinazione per a cunferma di prova.Senza l'abrasivi esistenti (coltelli di fondu di saccu autoportante, cuteddu di sigillatura di bordu bisellatu, cuteddu in forma speciale), i clienti anu da pagà in anticipu per persunalizà u muffa.

cumpletu 1

Sacca di beccuOpzioni di suluzione sustenibile:

Sustrato unicu materiale riciclabilesaccu di beccu:

L'imballaggio Qingdao Advanmatch hà sviluppatu una struttura composita multistrati di materiale unicu (LDPE o PP) dapoi u 2020 per capisce chì usaccu di beccu(bozza di aspirazione PE o bocca di aspirazione PP) hè diventata un imballaggio unicu materiale chì hè facilmente classificatu è riciclabile.Hè una soluzione di riciclamentu sustinibili per voi.

Attualmente, a struttura di materiale unicu PE usa principalmente materiale PE biaxial tensile è materiale compositu PE di termosigillatura à bassa temperatura;

A struttura composita di una sola strata o multistrata di PE hè in linea cù a classificazione LDPE standard di riciclamentu internaziunale di classe 4.

U novu lanciatu multi-layer co-estruso PP compositu CPP (sterilizazione di cucina à alta temperatura) materiale di imballaggio flessibile cumpostu risponde à u standard di riciclamentu internaziunale di classificazione 5 PP.

Questu face u futuru disaccu di beccuimballaggio liquidu per esse più amichevule à l'ambiente, più sustinibili è emissioni di carbonu più bassu.

cumpletu 2

Effettu di stampa è effettu di trasfurmazioni disaccu di beccu

Usaccu di beccufurnisce una varietà di effetti di culore speciale secondu e vostre preferenze.

L'opzioni di culore è finitura di a superficia includenu quì sottu:

Tintura metallica (oru, argentu, ramu, metallu di culore)

Foglia d'aluminiu culore di l'effettu di metallu (stampa di culore trasparente, culore non metallicu)

Overprint à l'huile mat et à effet brillant

Effettu di tinta fluorescente


Tempu di post: 23-May-2022