Tipi di sacchetti / sacchetti cumuni per i sacchetti di imballaggi alimentari

1.Three-sides saccu di sigillatura
Questu hè u tipu più cumunisaccu di imballaggio alimentari. U saccu sigillante à trè latihà duie cuciture laterali è un saccu di cucitura superiore, è u so bordu di fondu hè furmatu da plegamentu horizontale di a film.Stu tipu di saccu pò esse plegatu o micca, è quandu si sò plegati, ponu esse ghjustu nantu à u scaffale.Una deformazione di atasca sigillata a tre latihè u plegamentu di u bordu uriginale per furmà u bordu di u fondu, chì hè ottenutu da u ligame.Questu essenzialmente diventa una tasca sigillata à quattru lati.
nutizie 14
2.Stand up pouch / saccu stand up
Pò stà indipindente nantu à u cuntinuu, chì mostra un rendimentu eccellente.Di solitu vene cun un zipper per un trasportu faciule.
nutizie 15
3.Borsa sigillata in daretu
Un saccu sigillatu daretu, canusciutu macari comu asaccu à mezu sigillatu, hè solu un saccu di imballaggio chì hè bordu sigillatu nantu à u spinu di u corpu di u saccu.A gamma di applicazioni di sacchetti di sigillatura posteriore hè assai larga, tali sacchetti sò usati per dolci, tagliatelle istantanee insacchettate, latticini insaccati, etc.
nutizie 16
4. Borsa sigillante ottagonale/Saccu di fondu pianu / saccu
Sviluppatu nantu à a basa di sacchetti stand up, u fondu hè quadratu è pò stà in verticale, cù trè piani à u latu è u fondu per a stampa in culore disacchetti di imballaggi alimentari.
nutizie 17

5. Sacchetto per ugello / Sacchetto per ugello di aspirazione
U saccu per u beccu / saccu per l'ugelli di aspirazionehè cumpostu da una bocchetta di aspirazione è un saccu autoportante.U saccu autoportante hè cumpostu di materiali compositi, è a bocca di aspirazione hè fatta di bocca di buttiglia plastica.
nutizie 18
6. Borsa in forma speciale
Produce sacchetti di imballaggio in forma persunalizata secondu e esigenze di i clienti
nutizie 19


Tempu di post: 22-May-2023