Classificazione di sacchetti stand up sacchetti doypack

Stand up sacchettiI sacchetti doypack sò basamente divisi in i seguenti cinque tippi:

Prima: ordinariustand up pouch saccu doypack

Hè, usaccu stand upin forma generale, chì adopra a forma di sigillatura di quattru bordi, è ùn pò micca esse chjusu è riapertura.Questustand up pouch saccu doypackhè generalmente usatu in l'industria di forniture industriale.

 saccu doypack 1

Ssecondu:Beccuccio stand up sacchetto beccuccio borsa doypack

U beccu stand up pouch saccu doypackhè più cunvene per dumping o assorbe cuntenutu, è pò esse chjusu è riapertura, chì pò esse cunsideratu cum'è a cumminazzioni disaccu saccu stand upe bocca ordinaria di buttiglia.U saccu stand up pouch hè generalmente usatu in l'imballaggio di i bisogni di ogni ghjornu, è hè adupratu per cuntene prudutti liquidi, colloidi è semi-solidi, cum'è bevande, gel di doccia, shampoo, salsa di tomate, oliu comestible, gelatina, etc.

saccu doypack 2

Third: Stand up pouch with zipper

U saccu stand up cù zipperpò ancu esse chjusu è riapertura.Perchè u zipper ùn hè micca chjusu è a forza di sigillatura hè limitata, sta forma ùn hè micca adattata per imballà liquidi è sustanzi volatili.

 borsa doypack 3

Fourth:Borsa in saccu in forma di bocca

U saccu stand up in forma di bocca unisce a cunvenzione disaccu saccu stand up cù ugello di aspirazioneè u prezzu di u saccu autosuportante ordinariu.Vale à dì, a funzione di a bocca di aspirazione hè realizata attraversu a forma di u saccu stessu.

Tuttavia, a borsa stand up in bocca ùn pò esse sigillata è aperta ripetutamente.Per quessa, sò generalmente utilizati per l'imballazione di prudutti liquidi, colloidi è semi-solidi per un usu una volta, cum'è e bevande è gelatine.

 saccu doypack 4

Fifth: Forma specialestand up pouch saccu doypack

Sicondu i bisogni di imballaggio, novustand up sacchetti sacchettidi vari formi sò pruduciuti da canciari lu tipu saccu tradiziunali, comu lu disignu retraction cintura, disignu deformation fondu, disignu manicu, etc Hè a direzzione principale di u sviluppu valuru aghjuntu di sacchetti stand up pouches.

Cù u prugressu suciale, a migliione di e norme estetiche di e persone è l'intensificazione di a cumpetizione in diverse industrii, u disignu è a stampa di sacchetti autoportanti diventanu sempre più culuriti, cù più è più forme d'espressione.


Tempu di Postu: Nov-07-2022