Caratteristiche è funzioni di l'imballaggio di l'alimentu seccu

Perimballaggi alimentari secchi, ci sò e seguenti caratteristiche di imballaggio è funzioni:

 

  1. Questi cibi sò generalmente imballati in strati singuli o doppii di sacchetti di film plastichi à l'internu è sò ancu imballati utilizendu scatuli / cartoni stampati culuriti o scatuli di cartone stampati culuriti fora.
  2. A maiò parte di elli ùn anu micca bisognu di alta resistenza à l'ossigenu, ma tuttiimballaggi alimentari secchihà bisognu di una bona resistenza à l'umidità è boni prestazioni di prova di l'odore.
  3. A struttura di imballaggio hè simplice è u costu di imballaggio hè bassu.
  4. Fora di a mistura di zuppa secca in polvere, a maiò parte di elli sò venduti in sacchetti più grande.Tutti i sacchetti di imballaggio di alimenti secchi anu bisognu di aghjunghje zippers per l'usu richiudibile di u cunsumadore.
  5. A perdita è l'acquistu di l'umidità in l'alimentu seccu deve esse appruvata, altrimente affettarà a qualità di l'alimentu secu.

L'alimentu seccu cumpresu a pasta di sesame, farina di risu frittu, noci, risu, vermicelli,spaghetti, tagliatelle, farina, farina d'avena, spezie, etc. Per esempiu, a mistura di coccia hè un novu termu emergente in u XXu seculu.Hè di mischjà tutti i materiali utilizati per fà i pasticci: farina, zuccheru, burro, latte in polvere, spezie comestible, sali comestible, etc., è dopu imballà in un saccu di imballaggio adattatu è vende direttamente à i cunsumatori per a fabricazione di torte di famiglia.I sacchetti di LLDPE sò generalmente usati per l'imballu è poi messi in cartoni.I sacchetti LLDPE ponu esse direttamente formati è pieni, è ponu esse imballati automaticamente nantu à a macchina di saldatura di calore.

termosaldatura

In certi gonfiabilirotuli di film di imballaggiomateriali, u metudu di riempimentu di nitrogenu è di diossidu di carbonu in materiali di imballaggio cù una barriera eccellente pò esse usatu per priservà megliu l'alimentu seccu.Quandu a cuncentrazione di nitrogenu è di diossidu di carbonu in u saccu di imballaggio aumenta, a cuncentrazione di l'ossigenu diminuisce relativamente.Quandu u diossidu di carbonu righjunghji u 7% - 9% è a cuncentrazione di l'ossigenu hè più bassu di 2%, a respirazione di e cellule attive in l'alimentu seccu in u saccu di imballaggio hè assai ridutta è hè in hibernazione, chì pò prevene l'alimentu seccu da u mildiu. è deterioramentu.L'azotu è u diossidu di carbonu anu un bonu effettu di sterilizazione.

sigillatura

Per l'alimenti secchi cù un altu cuntenutu di oliu, cum'è a soia secca, l'arachide secca è u risu neru.Sò tutti tenuti à avè una alta resistenza à l'ossigenu, cusì usacchetti di imballaggio di plastica or rotuli di film plasticupò esse fattu dimateriali di imballaggio di film cù funzioni di alta barriera.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022